» Vackra hjärtan till jul!

Kalla mig gärna nördig, men är det något jag älskar så är det att pyssla, speciellt julpyssla! Nu när det blivit lite kallare så har faktiskt julkänslorna redan börjat att smyga sig på! Jag älskar när alla kataloger med julinspiration kommer, först ut i år var Halens! I den hittade jag de här söta hjärtana, perfekta att hänga i lite olika höjder i ett fönster! Det bästa av allt är att de är jättelätta att göra själv och att utseendet går att variera på alla möjliga sätt genom olika tyger, appilikationer och border! Detta är definitivt något jag kommer pyssla med när julen vankas =)


92608-518


» Kelly

Att pyssla är superkul! :-)

2006-10-29 // 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback