» Kolakakor kanske?!?

Jag är riktigt sugen på att baka något smaksigt ikväll! Men vet inte riktigt vad. De här kolakakorna är riktigt smaskiga, förutsatt att man inte har inne dem för länge i ugnen så de blir lite sega! Men det hade varit kul att testa något nytt, helst ska det vara kladdigt och ha choklad som ingrediens, nån som har något bra förslag, förutom kladdkaka???



Morotskaka är sååå gott! Jag brukar köpa kungsörnens mix, den är superlätt att göra! Eftersom jag är urusel på att laga mat så känns det RÄTT bra att ha en mix där man typ inte kan göra fel.

2006-09-22 // 18:49:55
» Emma

Detta recept tycker jag är både gott och enkelt, brukar strunta i bananen dock...

2006-09-23 // 12:25:47

Emma: Mmm det lät gott! Men kanske utan bananen då..=)

2006-09-23 // 13:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback