» Rulltårta med vanlijkesella

Igår gjorde jag en smaskig rulltårta med vaniljkesella från ett av Arlas alla recept. Jag har tänkt testa detta recept länge, men jag har varit lite skeptisk till hur vida vaniljsesella kunde vara gott eller ej. Självklart var jag ju tvungen att smaka lite på kesellan innan jag bredde på den på kakan (för att inte förstör den om kesellan skulle vara äcklig lixom..) Det slutade med att jag lyckades slafsa i mig halva burken innna den ens hamnade på kakan. Behöver nog knappast tillägga att den var god!

92608-352


» Mikky

så gott!

2006-09-24 // 19:00:44
» Anna

Ha ha...så brukar det bli när jag gör kladdkaka, halva smeten är uppäten innan den hamnar i formen : ) Får prova det där receptet nån dag!

2006-09-24 // 20:34:09
» Julia

Vaniljkesella är sjukt gott! Tina lite frysta hallon (eller andra frukter) och på med vaniljkesella, smaskens!

2006-09-25 // 20:29:59
» AnnaK

Aha, den måste jag testa vid nästa rulltårtebakning! =)

2006-09-25 // 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback