» Mammas frasvåfflor!

Här kommer ett riktigt toppen recept på min mammas härligt krispiga våfflor! Våfflor är en av mina absoluta favoritdesserter, fast i min familj äter vi dem faktiskt som middag *hihi* Och inte behöver de bli så himla onyttiga heller, inte med min Kesellaglass som är garanterat lika god på våfflorna som sylt och grädde! Vill man vara övernyttig så finns ju även Kungsörnens fullkornvåfflor, men jag tyckte att de var lite mossiga ismaken..


92608-919
OBS! Bilden är ett montage.. =) Attan, såg att jag visst stavat "våfflor" med "o" i receptet, men jag kan garantera er att vofflorna smakar precis lika bra för det ;-)


» Kelly

åh vad gott med våfflor!!!!!!!

2007-01-24 // 10:30:49

gott :)

2007-01-24 // 11:48:45

Oj vad gott det låter!

2007-01-28 // 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback