» DIARY & CLOTHING


Hej alla glada! Nu är det snart fredag! Imorgon kör jag dessutom kortdag eftersom vi ska upp till Dalsland. :o)

Idag åkte bootsen på. Det känns verkligen som att det är höst i luften. Fast det tycker jag att det har känts som hela månaden iof. Eller är det bara jag? Ska det verkligen vara så? Om inte jag minns helt fel så brukar augusti vara den varmaste månaden och den månad när badtemperaturerna ätligen nåt anständiga nivåer, men icke i år :o(

Köpte den här <-- småblommiga klänningenLindex för nån vecka sen oxå. Jag har lagt upp den lite för den gick ända ner till knäna och så kan vi ju inte ha det! *hehe*

Hörrni, jag har hittat ett helt fantastiskt gott godis som tyvärr bara verkar finnas på begränsade ställen. Det smakar precis som de där sura och salta "S-märkena" man åt när man var liten, gott med andra ord! Hehe.. på semestern åt jag lite för många på en gång så jag led av en öm lite smått sönderfrätt tunga sen i några dagar efteråt. Tycker faktiskt att de kunde sätta dit en liten varningstext för detta.. :o)



Vi kom in på ämnet leksaker på jobbet idag och på puttekulor. Vilka roliga minnen! Jag kommer ihåg när jag gick på lågstadiet när man var ute varje rast och byggde upp torn av sina puttekulebanor som andra sen fick försöka slå ner. Minns ni? Dock så fick min strålande puttekulekarriär ett snöpligt slut när någon stal hela min påse med puttekulor, då var jag en lessen liten flicka!




» Åsa

De där godisarna är jättegoda...men tja, har också råkat ut för en sönderfrätt tunga, haha! Man är väl för ivrig =) Hade vi bott i USA hade vi stämt tillverkaren!! Hehe!



Ohh, puttekulor....vad roligt det var!!

2010-08-27 // 13:24:45
» Anna

De där godisarna har jag sett. Puttekulor spelade inte jag i skolan men däremot höll vi på med pog=)

2010-08-27 // 15:45:14
» Anna

De där godisarna har jag sett. Puttekulor spelade inte jag i skolan men däremot höll vi på med pog=)

2010-08-27 // 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback