» DIARY

Måndag igen. Jösses vad helgerna går fort! Helgen spenderades i Dalsland. Det var riktigt skönt att få komma från stan lite och andas frisk skogsluft. Det är så fantastiskt skönt att känna doften av gran och mossa och inte höra en tillstymmelse till billjud någonstans, bara naturens ljud. I lördags var vi ute och plockade trattkantareller, 2,5 kilo blev det. Kantarellmackor- here I come! :o) Annars var helgen väldigt lugn och bestod mest av mat, sällskapsspel och bokläsande. Nu skulle man kanske kunna tro att man skulle känna sig utvilad imorse när man gick upp, men icke! Det verkar inte spela någon roll vad man gör på helgen, man är lika förbannat trött på måndagar iaf!

Ikväll har jag varit på tredje salsalektionen. Lite kluriga steg som jag inte riktigt kände att jag satte till 100% så nu är jag lite missnöjd med mig själv. Jag får nog ta och öva lite tills nästa gång. Salsan är kul, MEN den hade varit ännu roligare om man slapp dansa med 50-plussare som tex stinker ladugård eller sprit! Jag kan inte hjälpa att jag tycker det är lite motbjudande. Kalla mig gärna gärna kinkig :o)

Sängen nästa! Ciao!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback