» DRESS-UP

I onsdags var jag och bejb på Robert Gustavsson. Det var roligt! Inte riktigt lika roligt som "Ett makalöst bröllop" med Thomas Pettersson, men ändå väldigt kul! Dessutom så var det roligt att få piffa till sig lite. Det är ju inte alltför ofta som man är ute och festar nu för tiden och man får tillfälle att snygga till sig. Själva runtdragandet på olika klubbar är jag inte alls sugen på längre, känns som jag har klarat av den biten rätt bra tidigare :o)

Jag vet inte vad det är med mig, men min energinivå har känts så himla låg den sista månaden. Jag känner mig trött mest hela tiden och fredagkvällarna ska vi inte ens tala om. Då ligger jag som en drägglandes säl på Joels bröst i tv-soffan innan klockan ens slagt tio. Man kanske skulle prova att dricka lite "Chi San" eller nåt? Jag vill ha tillbaka min energi!



Vilken fin liten brosch!

2010-12-19 // 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback