» GÅRDAGENS GLÖGGFEST

Igår var jag och Joel på glöggfest hos Andreas och Sandra. Det var väldans trevligt och det bjöds på gott snacks och fantastiska lussekatter! Här kommer lite bilder...


Vet inte riktigt vad det är med mig. Igår hade jag huvudvärk när jag vaknade och jag antog att det berodde på att jag sovit för många timmar, men den ville inte ge med sig så jag kände mig inte riktigt på topp igår. Idag har jag klämt i mig två alvedon, men de verkar inte hjälpa helt. Hoppas verkligen inte att det är någon förkylning på G. Vill ju vara pigg och gla i jul! :o)

Just nu sitter och jag och väntar på Joel så vi kan äta, men som vanligt så går det inte att få tag på grabben..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback