» GLAD LUCIA!

Idag kan jag ha sett det sämsta luciatåget någonsin! *hehe* Det var elavdelningen på jobbet som höll i det och det märktes väldigt tydligt att det var en man som tagit ton för sångerna gick så lågt att det nästan verkade omöjligt för töserna att sjunga. Jag satt och fnissade lite smått innombords och hade lite svårt att ta det på allvar. Kan eventuellt även ha något att göra med ett att lucian var en man med peruk.

Jag har precis slått in alla paket så nu ligger de fint och vilar under granen. Det blev endel trots allt. Jag lever efter måttot "hellre många små paket (läs: billiga) än ett stort *hehe*

Nu ska jag snart bege mig till Oscars Fredriks kyrka för att titta på ett riktigt luciatåg, ska bli mysigt! Annars så tycker jag det är svårt att få in den där riktiga luciakänslan som man fick när man var liten och själv gick luciatåg.

Hej på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback