» HELGENS PLANER

Gud så skönt med helg! Dessutom så känns det underbart att veta att man bara behöver jobba en och en halv vecka till, sen är det semester i lika många veckor! Skönt! Helgen blir nog ganska lugn. Ikväll så kanske man skulle ta och kolla in Idolfinalen. Jag tittade på Idol i början av säsongen, men sen försvann intresset av någon anledning. Kan eventuellt ha varit för att jag alltid lyckades somna innan det var slut varje gång så jag aldrig han se vilka som gick vidare *hehe*

Imorn så ska nog jag och Joel baka lite papperkakor (om jag orkar sätta en deg ikväll) Sen blir det kanske en sväng till stan och julmarknaden i Haga. På söndag har jag stora planer på att försöka få julklapparna inslagna. Vi får väl se hur det går med det *hehe*

Hoppas ni får en fin fin vit tredje andvent!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback