» TRAGISK JULGRAN

Då var man tillbaka i sin lägenhet i Göteborg då. Det var väldigt mysigt i Falköping, men det är samtidigt väldigt skönt att komma hem (och att träffa Joel igen :o)

Så här till vänster såg min julgran ut när jag kom hem. *snyfft* Den som var så fin när jag åkte.
 
Jag måste fått tag i ett gammalt exemplar för den barrade redan innan jag åkte till Falköping. Nu har iaf åbäket ut ut genom fönstret (och lämnat en tämligen stor hög med barr i vardagsrummet)

Haha.. på tal om barra.. Innan jag gick på julledighet så skulle jag säga "barra" på engelska till en fransman. Hur tusan säger man det?

Nästa år ska jag överväga en plastgran. Jag såg en från SIA på NK förra året som såg riktigt verklig ut, den var rätt dyr (runt 3000 kr), men det kanske det kan vara värt om man kan ha den i många år.

Det är sjukt att det kan skilja så mycket i snömängd på bara 14 mil. Så här såg det ut när jag lämnade Falköping igår. Vacker va?!




Jag har precis gjort desserten till morgondagen. Tror den kan bli riktigt god, smeten var det iaf! *hihi* Nu ska jag ta mitt pick och pack och åka bort till Joel. Ikväll blir det Narnia i 3D på bio!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback