» JULKLAPPAR

Här kommer lite bilder på vad jag fått i julklapp. Av Joels föräldrar så fick jag ett bokställ för kokböker (ej med på bild) samt två fina filtfigurer från SIA att hänga på kylskåpet. Av Åsa fick jag en Almenacka från personligalmenacka.se som vi beställt själva (för att få med sina egna facebook kontaker i form av födelesdagar). Det är så himla typsikt mig.. man kan själv välja vilken text man vill ha på framsidan. Jag vade "Linda Johnson 2010" 2010?!?!? Vet inte riktigt hur jag tänkte där, förmodligen så gjorde jag det inte alls. Tuuur iaf att innehållet är 2011 *hehe* Sen fick jag en massagetvål i form av ett hjärta från LUSH som luktade jättegott samt "salt & peppar" i form av två små porslins cupcakes. Hur söta som helst!

Av Joel fick jag en mysig kofta från Bondelid som jag har bott i hela julen, biljetter till fortsättningen på farsen "Ett makalöst bröllop" som vi var på i våras och som var jättekul! Fick även ett "älskling spel". Av mamma och pappa fick jag en väska från Fiorelli (som jag önskat mig!), en glöggkolv och en kakfat från Koizol. Av Emily fick jag ett frågesportsspel som hette "Hur fan visst du det?"


Tack för alla fina julklappar! Jag är jättenöjd! :o)



» Anna

Fina julklappar

2010-12-29 // 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback