» DIARY- I HALLONSNÅREN


Jösses vad mycket vi har hunnit med idag! Först var vi på Frölunda Torg en sväng för att köpa sandaler till Joel. Det slutade med att vi hittade ett par flippisar till Joel OCH sen hittade jag ett par apcoola over-knee stövlarBianco som jag köpte. Efter det drog vi till Allum en sväng, där hittade jag oxå kläder, på H&M. Det är väl himla lustigt det där, man går en hel massa timmar själv på stan utan att hitta något. Sen går man med sin pojkvän och ska egentligen shoppa till honom, DÅ helt plötsligt hittar man massor, skumt!

Efter Allum bar det av mot Falköping. Väl där så kunde jag inte hålla mig från att plocka en massa hallon i trädgården. Jag vill oxå ha hallonbuskar! Som tur är så får jag nog snylta lite på mina föräldrars bär. Hallon är ju så himla gott att ha till smoothie och diverse kakor. Och på tal om kakor så står det en plåt inne i ugnen nu med ett litet hallonexpriment som jag fick för mig att göra. Återkommer med recension :o).

Vi har även hunnit med en runda på berget i löpspåren. Eller ja, jag gick snabbt som attan och karln min sprang. Tyvärr så tenderar man ju att bli lite lätt svettig vilket resluterar att det kommer en massa flugor som promt ska in i öron, näsa och ögon, äckligt! Finns det inget medel man kan spruta på sig så det håller sig borta?

Nu ska vi slappa ramför tv:en. Ha det gott!!!



» Lotta

Det är ALLTID när man inte tänkt shoppa som man hittar allt fint...eller när man inte har pengar;)



Provade att baka kakan men den blev nog inte riktigt som den skulle, blev inte särskilt seg utan mer bara mjuk:( Får göra ett nytt försök på den...

2010-07-28 // 14:08:37

åh vad lyx att ha hallonbuskar! ser hur goda ut som helst.

2010-07-28 // 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback