» DIARY & SPICE


Igår firade vi in semestern med att gå ut och käka. Valet föll på SpiceSödravägen, riktigt god thaimat! Desserterna var ok, men inget utöver det vanliga. Som vanligt så velade jag vilken jag skulle välja och som vanligt så insåg jag mitt misstag och tyckte att Joels var godare, typiskt mig! *hehe*

Idag började jag dagen med att baka lite kakor medan Joel fortfarande sov. Sen sydde jag in skjortan jag köpte på Gina lite, den var lite väl oversize i modellen för min smak. Men nu blev den super! =) Efter det begav jag mig in till stan på en liten shoppingrunda. Jag strosade runt i säkert 2½ timme, men jag hittade inget! Nada! Inte för att jag behövde något, men något litet hade ju altid varit trevligt om man hittade. Eftersom jag varit så himla förutseende (klappar mig själv på axeln ;-p) och tagit med mig ett par gympaskor så gick jag sedan från stan och hem till Joel i Kikås, tog väl en timme och 20 minuter i runda slängar, men det var lagom temperatur och det var skönt att röra på sig!

Föresten, långklänningen från Monki som jag skrev att jag var sugen på... Inte så snygg på mig! Som sagt så skulle det ju vara en långklänning, men på mig så slutade den strax under knät :o( Skit me!

Nu ska vi snart åka och köpa middag. Det lutar åt räkor, baugette, gravlaxsås och någon god sallad *dreglar*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback