» KARLSBORG, LÄCKÖ OCH SPIKEN

De senaste dagarna så har varit ute på vifft. I tisdasgs åkte vi till Karlsborg och igår så åkte på runt i Kållandsöskärgård i mina föäldrars motorbåt. Egentligen så tänkte vi göra en tvådagars båttripp, men nu skulle ju vädret inte bli så bra så då kändes det som att det var lika bra att passa på igår. Och det gjorde vi nog rätt i för idag har det duggregnat sen vi vaknade.


Joel hugger in på en Spikentallrik i Spiken förståss! =)


Lax, rökt sik, sallad, potatissallad och bröd, väldigt gott. Jag älskar rökt fisk!


Utanför Läcköslott


Joel hittade en jättestor tistel!


Slappa lite.. =)


Min fina älskling


I Läckös köksträdgård


Joel vid mina föräldrars båt. Jag har stora planer på att köpa en liknande.. Måste bara spara ihop lite pengar först :o)


Efter vi hade grillat hos Emily och Dennsi i förrgår så spelade vi TP. Jag gillar inte TP! Jag känner mig dum. Jag kan INGET om sport, jag är skitdålig på att komma ihåg årtal och vem fan vet vilken flod som är världens näst längsta? Tacka vet jag "Med vilda gester" =)


Jag med välrldens finaste hud, Emilys


Dennis tyckte det var lite kallt och tog saken i egna händer..


Grillning


Gizmo- märk väl att svansen är suddig utav "lycka" =)


Grabbarna försöker sätta ihop grillen, det tog "bara" 40 minuter.. Jisses! ;-P


Efter rundvandingem på Karlsborgs fästnings så tog vi ett dopp i Bottensjön (tror jag att den heter) Helt sjukt långgrunt var det iaf!


Utsikt mot Vättern från fästningen


Jag och Joel


Fästningen


Emily och Dennis äter glass, god glass!


Emily


En sämre bild på mig och Joel.. *hehe*


Jag och Emily!

Det har varit en väldigt bra början på semestern och vi har hunnit med massor! Idag blir det till att ta det lugnt, vädret inspirerar ju inte direkt till någon utomhusaktivitet. Imorn åker vi och hälsar på mina gudföräldrar i Vargön och sen bär det av till Fjordfestivalen i Uddevalla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback