» NY KITCHENAID



För någon vecka sedan så kom min Kitchen Aid. Jag beställde den från Komplett.se. Dels för att de sålde den till ett bra pris där och dels för att de har en hämtbutik här i Göteborg vilket gör att man slapp frakten på 500 kr som alla de andra ställena tog (den väger 12 kilo). Snabb leverans var det också, jag fick den dagen efter jag beställt den. Det kallar jag service! Jag velade länge fram och tillbaka vilken färg jag skulle ta (finns ju så himla många! men tills sist bestämde jag mig för den vita. Även om det kanske inte är den piffigaste färgen så passar den ju med allt. Och jag har en viss känsla av att jag inte alltid kommer att ha samma färg i köket. =)

Jag har redan hunnit använda den några gånger och jag är riktigt nöjd! Jag läste i någon recension om att den skulle ha en hög ljudnivå. Den som skrivit det måste haft väldigt känslig hörsel för jag tycker absolut inte att den låter mer än vad andra köksassistenter gör. En annan bra sak är att man kan byta "munnstycke" och därmed använda den till mer än att knåda deg. Man tex vispa sockerkaksmet och man kan blanda ihop kakdegar. Kort och gott, jag är nöjd! =)



» Lotta

Önskar verkligen jag var lika ambitiös och duktig som du i köket...här hemma är det mest sambon som står för matlagning och dyl:/



Tack så hjärtligt:-) Jag har alltid varit ganska kluven själv vad gäller inredning. Tycker också om den modernare stilen men vi flyttade till hus i början av sommaren och här har det fallit sig mer naturligt att inreda i den romantiska andan. MEN...att blanda gammalt och nytt är ju supersnyggt o ger en väldigt personlig touch så det tycker jag absolut du kan göra=)



Ha en bra dag!

2010-07-22 // 10:53:56
» Lotta

Hmm...det kanske är just en kitchen aid jag skulle behöva för att komma igång med brödbaket... =)

2010-07-22 // 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback