» ÖGONKAKAOTAVLA



Jag skulle vilja ha en sån här tavla i köket. Himla läcker i sin enkelhet!



» Lotta

Den tavlan skulle passa dig perfekt!



Det där med att bakandet går i perioder...jag tycker du verkar vara väldigt flitig med bakandet. Har följt din blogg ett tag nu(den gamla) och jag blir alltid lika förundrad över vilken energi du har i köket. Fått många fina tips på julgodis från dig=)



Ja det kan var svårt att hitta något att ha på loppisarna för det finns väldigt mkt skräp, men ibland kan man springa på något fint. Annars tycker jag att blocket är kanon om man vill ha gamla möbler att fixa till med lite färg och det bästa av allt är ju att man dessutom kan komma väldigt billigt undan=)



Ha en kanontrevlig helg!

2010-07-23 // 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback