» THOMAS SABO



Jag fick det här armbandet från Thomas Sabo av mina fina vänner när jag fyllde år. Jag gillar det jättemycket! Och de gjorde ett utmärkt val som valde en liten fjärills berlock! I Sabos sortiment finns det hundratals små berlocker att välja mellan, för alla tänkbara tillfällen, minnen och händelser. Strax efter jag fått arbandet så köpte jag ytterligare tre berlocker fast på Tradera. Misstag. Eftersom jag inte var hundra på att de var äkta (en är jag helt säker på var fejk) så kändes det bara som att de smutsade ner armbandet. Så nu tänker jag vänta på att jag får fler berlocker som är valda med kärlek istället. Alternativt så skämmer jag bort mig själv när jag tycker att jag förtjänat det! *hehe*



» Linda

jag har också det armbandet, och ett halsband. Stora favoriter! Får ofta en berlock vid jul eller fødelsedag, och jag byter de aldrig. Varje berlock betyder något får den som gett det till mig och dærfør betyder det också något før mig. Ælskar att man kan variera det så mycket :o)

2010-07-21 // 11:42:33
» Linda

Fin namn du har tjejen! ;-p! Jag håller helt med! Därför tycker jag inte att det känns riktigt lika roligt att köpa berlockerna själv.. hehe

2010-07-22 // 08:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback