» DIARY & CLOTHING


Tror det mesta av dagens klädsel kommer från H&M. Förutom moccastövlarna som är av märket Tamaris, halsbandet från Eva Attling och armbandet som kommer från Jarl Sandin.


Idag var första dagen sedan jag började mitt uppdrag som jag bara jobbade 8 timmar och kom därmed ifrån jobbet medans det fortfarande var lite ljust. Jag har precis vart och köpt ingredienser till en kaka som jag tänkte baka och ta med mig hem till mamma och pappa i helgen. Jag ska nämligen besöka den stora metropolen Falköping. Hemma tänkte jag passa på att gå på loppis, få min symaskin lagad, gå promenader på berget med Emily och besöka Falbygdens Ost. Ska bli skönt att komma hem!



» Emily

Ska bli roligt att du kommer hem!!

2010-11-04 // 18:35:19
» Lotta

Du bär upp alla kläder såå himla fint:)

2010-11-04 // 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback