» HEMMA I FALKÖPING

Nu sitter jag vid mina föräldrars dator och skriver. Tack gode gud så har de ÄNTLIGEN köpt en ny så man slipper irritera sig på att allt är så långsamt. Jag tog med mig lite av det jag rensade ur garderoberna till Falköping för jag tänkte att det kanske var något som mamma ville och. Hon tog några plagg och sen kom Emily och gick och igenom två stora lådor. hon fick bara med sig ett par jeans, vilket faktiskt kändes rätt bra. För det måste ju betyda att jag rensat ur grejer som faktiskt inte var någon höjdare längre. Det som slog mig när jag gick igenom plaggen var att det mesta var väldigt kort (tröjor och kjolar) och tight. Det måste vara ett tecken på att man blivit lite mer bekväm på äldre dar när man väljer kläder. Hur oskönt är det inte när det "glipar'" mellan tröjan och byxorna i ryggen till exempel? *hehe* Japp, jag tror bestämt att jag börjar bli vuxen. Och med lite tur så ändras inte klädstilen så mycket i framtiden så man slipper rensa bort hundratals plagg om några år igen. *haha*

Nu ropar mamma att det är mat.. känner mig som 10 år igen! ;o) I eftermiddag åker jag och mamma till "Hem & Hobby" i Hjo. C you!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback