» WINTER DIARY



Igår var jag och Joel på Liseberg och åkte skridskor. Det var riktigt mysigt! Dock så kände jag mig som bambi på hal is på skridskorna, Joel däremot var grym på skrillerna, men det var roligt ändå! *hehe* Innan Liseberg så var vi och käkade middag Pasta+. Vi hade inte bokat något och vi uptäckte rätt snart att det inte var helt enkelt att få ett bord på stående fot, men på Pasta+ hade vi tur!

Idag tog vi en långromenad i naturen, kallt men skönt! På vägen hem så "knyckte" jag lite tallris som jag har satt i en vas med en ljusslinga i. I eftermiddag har vi varit på Ikea och shoppat och käkat julbord. Riktigt riktigt bra julbord för ynka 79 kr! Vi köpte ett soffbord och lite julpynt. Jag trodde det skulle varit galet mycket folk på Ikea då det varit löning och allt, men det var faktiskt inte så farligt! Later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback