» DIARY & CLOTHING


Tunika från Lindex, svarta jeansleggings från Cubus, boots från ZARA, halsband från Eva Attling.

Jag köpte den här tunikan igår, jag gillar verkligen mossgrönt. Jag börjar samla på mig endel plagg i den färgen nu om man säger så *hehe* Ska nog ta en storstädning av min gardrob snart och vem vet, kanske gör man några fynd *hihi*

Annars så rullar det på bra på nya uppdraget tycker jag. Har äntligen fått ett ID, accsesser, egen dator så nu kan jag snart köra mitt eget race. Ska bli skönt! Även om han som jag efterträder och nu "går med" är hur skön som helst så tänker man ju inte alltid lika ioch formulerar sig inte på samma sätt i mail osv.

Löning idag vilket innebär att det är dax att betala fakturor... igen! Tänk vad skönt om man bara kunde göra ETT klick så var det klart och slippa sitta och mata in OCR-nummer tills man kräks! En god affärsidé kanske.. :o)

Natti natti!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback