» DIARY & CLOTHING


Hemma en sväng på lunchen idag. Ska strax springa ner till spårvagnen för att ta mig till Liseberg. Idag är det nämligen Xdin-dagen, vilket innebär inspirationsföreläsningar i eftermiddag, middag och party på kvällen. Kan nog bli livat!

Fick ett uppdrag igår oxå! Det är ett kortare projektledaruppdrag som jag ska driva från satelitkontoret på Xdin. Jobbet är mot motorer och Eskilstuna så det är helt klart en utmaning, men jag kommer med största säkerhet att lära mig massor. Sen blir det förmodligen en och annan resa upp till Eskilstuna, som ligger en timme ifrån Sthlm.. ;o)



På mig..
* Kavaj med puffärm (köpt på Vero Moda, Sthlm)
* Grå kjol, uppsydd i Kina
* Svart kortärmad skjorta, Gina Tricot
* Moccastövlar, Tamaris
* Halsband, Eva Attling
* Silverarmband, Jarl Sandin



Hoppas ni får en skön helg, nu måste jag rusa!




























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback