» FREDAGSMYS


Då var även denna arbetsvecka till ända. I måndags var jag så trött så jag såg suddigt ända tills klockan var elva, jo det är sant! Hur som helst så kändes det då som att veckan skulle bli oändlig, men jösses vad fort den har gått! Beror helt säkert på att det är väldigt mycket att göra och mycket ny information, men det är bra!

Nu sitter jag i soffan med ett stort glas chaite med socker och mjölk i. Väldans gott! Godaste chaiteet köper man i lösvikt tycker jag! Det smakar så mycket mer än påsarna man kan köpa. Hoppas ni får en mysig kväll!



» Anna

Tänkte ha hon mjöl i teet. Men kom på att de måste vara att de ska stå mjölk ;) Eller? haha

2010-10-30 // 18:25:36
» Linda

Haha.. ibland är det lätt att slinta på tangenterna. Självklart ska det stå mjölk! :o)

2010-10-31 // 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback