» OMMÅLAD BRICKA FRÅN IKEA


Jag har letat jättelänge efter en stor, svart rund bricka, men inte hittat någon. Så när vi var på Ikea i helgen så köpte jag den här träfärgade som jag slipade till och målade svart. Blev kanon! :o) Jag ska ha ljus och lite annat pynt på den.



Skit snyggt blev det! Måste nog göra desamma, har också letat efter ett stort fat att göra ljusarangemang på. =P

2010-10-14 // 00:17:34
» Emily

Vad du fixar och har det!! Den blev jättefin! :)

2010-10-14 // 06:55:42
» Linda

Emily, WOW!!! En kommentar! hihi



Emmeli, att måla om saker med lite hobbyfärg är ju ett väldigt enkelt och effektivt sätt att ändra på något. Tröttnar man på färgen så kan man ju alltid måla över den med en annan :o)

2010-10-14 // 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback