» VIRKADE KAKOR



I veckan köpte jag lite garn som jag ska virka kakor av. Har sett det i diverse bloggar och inredningsmgasin och tycker det ser lite småfräckt ut med några sånna på ett kakfat. För hur kul är ett tomt kakfat i en hylla lixom? Inte specillt va. *hihi* Nu ska jag bara få Joels mamma att lära mig att virka oxå. Men hur svårt kan det va lixom? Skam den som ger sig (eller som köper färdigvirkade kakor från Tradera) :o)



» Emily

Haha du menade verkligen att du hade virkat kakor!! :) Trodde jag hörde fel! :)

2010-10-17 // 21:28:43

Hej, älskar att virka kakor och har faktiskt hunnit med att stå på några markanader.

Kolla gärna in och bli inspirerad av bilderna på min blogg.

Är lite dålig på att uppdatera. Ska försöka ta tag i det.

Ha de bra-kram carine

2011-01-30 // 12:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback