» DIARY & CLOTHING

Vinröd tröja från "Toppen", svarta jeansleggings från Cubus, brosch från H&M, halsband från Eva Attling och väska från Kina (ruskigt lik Mulberry.. skumt som tusan ;o)

Jag har precis sprungit runt i hela lägenheten och tagit kort. Jag tänkte lägga upp lite bilder på den fenomenala sajten "Styleroom". Innan det så var jag och köpte tyg. Mamma kom på den braiga idén att sy en uggelkudde till min brorsdotter, Beatrice. Och det är ju toppen, då har jag nån att sy en kudde och jag slipper ha de drällandes här hemma =)

Nu ska jag seva i mig lite stekta ägg med ost på sen så ska jag sätta igång och sy. Hej svejs!


Väldigt fint hår du har! =)

2010-09-16 // 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback