» DIARY

Herregud vad dagarna går fort! Jag hinner inte blogga! I veckan har det varit fullt upp. Jag har gått en promenad med Emelie i Botaniska och fikat i Gullhedstornet, fantastisk utsikt! Måste besökas! Sen har jag käkat middag med Jossan och snackat gött =) Igår så var Joels kompisar Andreas och Sandra här på middag. Vi gjorde oxfilé med rostade rotfrukter, kantarellsås och svartvinbärsgele. Till efterrätt så gjorde jag en grej på smördeg som jag får blogga mer om sen för den var verkligen smaskig! Tyvärr så hann jag inte ta någn bild, men jag får väl försöka sno nån liknande på nätet så ni förstår vad jag menar *hehe* Sen i fredags morse så har jag gått på kurs. Jag kommer att gå på kurs (projektledare) även i helgen så det kommer nog inte bli tid till så mycket annat. Lite tråkigt, men det känns ändå helt oki för kursen var verkligen super och det kändes som att man lärde sig massor! Nu måste jag rusa! Ciao!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback