» FLER UGGLEKUDDAR



Ikväll så har jag sytt två kuddar (ca 35 sm höga) och packat. Jag åker ju på konferens till Kroatien i fyra dagar från lördag och framåt. Ska bli skoj! Grymt svårt att packa dock. Dels så känns det som att det kan bli allt mellan 15 och 25 grader och dels så vet jag nte riktigt vad vi kommer att göra. Än så länge ser det iaf ut som att jag får plats med allt i min lilla resväska. =)

Just det ja! Xdin (som i företaget jag jobbar på) bjuder en gång om året in till seminarium med middag och fest på kvällen. Då koras bla årest anställd, årets rookie och årets händelse. Någon har nominerat mig som årets rookie. Lite roligt!

Imorn kommer mina föräldrar med mitt hörnskåp som jag köpte på loppisen i Falköping. Ska bli kul att se hur det blev färdigmålat!

Sov gott!



» Elin

Vilka superfina kuddar! Jag har verkligen börjat gilla ugglor av alla de slag sen senaste tiden och blev jätteglad när jag såg dessa fina i din blogg! Jag hade också tänkt försöka sy egna nämligen så det är kul att se att man kan göra så fina! Mvh Elin

2010-10-10 // 17:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback