» FLER UGGLEKUDDAR



I veckan har jag sytt lite fler ugglor. Skoj! Beatrice ska få en rosa ikväll!



Så himla fina, kanske skulle passa hemma i våra barns sängar.... Kostar?

2010-09-22 // 19:27:16
» Linda

Hej, hittade dej på styleroom, fastnade för dessa ursnygga ugglekuddar! :) Kan man beställa? ;)



MVH/Linda

2010-09-22 // 22:39:44
» Linda

Hej! Vad roligt att ni gillar dem! Jag la faktiskt ut en av kuddarna på tradera för 1 kr för att se om det fanns intresse. Ni får gärna bjuda på den där =) Den längst ner till höger har jag gett till min brorsdotter, men jag kan lägga upp de två andra som auktioner oxå om det finns intresse :o)



Här kommer länken: http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=119055967

2010-09-23 // 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback