» HÖRNSKÅP


Det var ju ett tag sen jag var färdig med inredningen i min egen lägenhet. Vilket faktiskt är lite tråkigt.

Kort och gott så har jag nu tagit mig an min kära pojkväns hus som ett litet hobbyprojekt.

Just nu är så är jag väldigt sugen på att köpa hörnskåpet här bredvid och måla det tokvitt! Tror det hade blivit jättefint! Jag är som sagt inget vidare på att hitta loppisfynd, men jag tycker det är riktigt snyggt med både gamla och nya grejer i ett hem. Ger en skön harmoni på nåt sätt.. =)

På tal om något helt annat GÖTA PETTER VILKEN ÅSKSKUR DET KOM NYSS! Haglen var stora som puttekolor och det blixtrade precis över en. Tur att jag inte var själv i lägenheten då för det hade nog varit liiiite småläskigt.

Nu kommer snart Joel och plckar upp mig. Då blir det middag istan =)


Ha det gött!












Superfint skåp och det kommer göra sej bra i vitt! =))

2010-09-16 // 10:30:16
» Linda

Madelene: Håller tummarna för det! =)

2010-09-16 // 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback