» JULPYSSEL & SVAMMEL


Just nu har de reajulpysselPanduro. Köpte de söta tomtrna som jag tänkte pyssla ihop när det närmar sig jul för att få den rätta känslan :o)

Usch vilket tråkigt väder det har varit idag! Typiskt göteborgsväder, dvs regn på snedden. Nu känns det verkligen som att hösten är här. Fast lite mysigt är det oxå.

Imorn firar jag och Joel 1 år. Samtidigt som att tiden gåt otroligt snabbt så känns det så självklart och som att vi känt varandra jättelänge! Hur som helst så tänkte vi fira det med att käka på stället där vi hade vår första dejt, på SoHo i city. Om man ska vara petnoga så borde vi egentligen ses vid Kopparmärran för det var där vi möttes, men om det ska vara sånt här väder imorn så tror jag bestämt att vi skipar det.

På fredag så ska jag på min andra intervju för ett uppdrag på Vovlo. Jag håller tummarna för att det går vägen för uppdraget verkar riktigt intressant. Dcok så är jag lite extra nervös för man ska göra ett numeriskt test. Vilket innebär att man ska kika på olika grafer och liknade och räkna med procent. Procent har aldrig varit min grej, det och sannolikhetslära har alltid känts lite smått klurigt tycker jag. Varför kunde det inte vara något ekvationstest eller nåt istället? Varför just procenträkning? Nåja, man kan ju inte göra mer än sitt bästa eller hur..

Nu ska jag hoppa i bingen!

Natti natti!





» Pappa

Vi håller tummarna för Dig Stumpan.



Kram

2010-09-15 // 12:50:20
» Pappa

Vi håller tummarna Stumpan



Kram

2010-09-15 // 14:07:42
» Linda

Tack pappa!

2010-09-15 // 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback