» UGGLEKUDDAR

Jag vet inte om ni läser inredningsbloggar, men om ni gör det så kanske ni har lagt märke till att ugglor är väldigt populärt just nu. Kort och gott så var jag och införskaffade lite tyg och sydde mina egna ugglekuddar. Lätt som en plätt var det och jag är faktiskt riktigt nöjd med resultatet! Nu har jag fått mersmak och funderar på att sy några i andra färger, men man kanske inte ska överdriva antalet gosekuddar i hemmet heller *hehe* 


» Fi

Lätt som en plätt?!? Du får ta och sy några till oss också. Ungarna skulle ju älska dem, men så råkar de ha en morsa som har tummen mitt i handen när det gäller att sy!! Gaah, blir helt galen bara av att tänka på allt pillande med nålar och tråd osv! ;D Men fina var de! Trots att jag inte läser inredningsbloggar... Eller några andra bloggar för den delen... Bara din då och då kära syster! :) Kram från fi

2010-09-15 // 22:49:28

Har du någon beskrivning på hur du gjort som du kan lägga upp. Var superfina!

2010-09-16 // 12:34:27
» Linda

Fia: hihi Vet du va..? Jag tror til och med DU skulle klara att sy sånna kuddar! =) Du får väl ge det ett försök nån gång när de små sover.. samtidigt.. Hmm.. å andra sidan så kan man ju köpa kuddar hehe Eller fjäska för sin nästan-lilla-syster ;o) Hoppas allt är bra nere i småland annars! Puss å kram!



Jessica. Tack tjejen! Jag ska fila på en liten beskrivning =)

2010-09-16 // 18:47:08
» Plupp

Oh, me like!! Jag håller med Linda, en beskrivning hade varit toppen, jag blev så sugen på att testa det här själv =)

2010-09-24 // 17:05:03

Otroligt fina! Jag håller med de andra, lägg gärna upp beskrivning :D

2010-10-08 // 11:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback