» JAG LEVER! :o)

Jag har bara haft lite mycket att göra den senaste veckan för att hinna blogga (eller för att prioritera det ;) Nu har jag packat ner så gott som hela mitt liv i lådor. Renoveringen blev klar i onsdags så nu ligger jag i vårt nya helt otroligt fina sovrum och väntar på att Joel ska vakna. Har i i inte sovit så bra inatt. Det brukar bli så när jag har mycket som snurrar där uppe. Just du går tankarna runt färg, saker vi måste kompletera med (typ dörrstopp) och hur i hela världen jag ska få plats med alla mina grejer. Igår kväll så satte jag ihop ett vitrinskåp från Ikea. Innan jag började så tänkte jag att "den här gången så ska jag minsann läsa monteringsanvisningarna ordentligt så att det inte blir fel" Tror ni inte att jag satte en hylla på fel håll iaf! Linda var inte glad. Det var bara att försöka pilla ur de där små metallgrejerna som man ska vrida ett halvt varv på. Ett litet helvet om ni frågar mig! De borde verkligen skicka med nåt verktyg för att få loss dem. Jag vägrar tro att det bara är jag som monterar lite fel ibland :o) Men skam den som ger sig! Efter två och en halv timme så var det klart! Nu ska jag väcka sömntutan här bredvid mig så att vi kan påbörja dagens arbete :o) Ps. Iphone är grym! Förutom att bloggen inte verkar förstå när man vill byta rad. Får fixa det sen :o) Ds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback