» PÅSKSHOPPING

När ni läser det här så sitter jag i bilen på väg till Joels familjs lantställe i Dalsland där vi ska firta Påsk. Det ska bli underbart att komma bort från stan och ut på landet. Hade jag varit hemma (som nu mera är hos Joel) så hade jag inte kunnat slappna av när jag vet att det finns massor att fixa med. Men när det inte finns något man kan göra då är det lättare att slappna av :o)

Innan jag åkte så fyndade jag lite på Ellos.se



Gardinerna blev jag kär i när jag såg dem första gången. Tyvärr så kostade de då 460 kr paret (jag behöver tre), men nu var de nedsänkta till 125 kr. Lycka! Sen hittade jag en 50-procentare så jag beställde även en kökslampa som jag velat ha ett tag. Ordinarie pris 900 kr, nu fick jag den för 450 kr. Sicka kap va? *hehe* Gardinerna ska jag ha i köket och lampan över matbordet. Nu ska jag bara övertyga Joel om att båda sakerna är jättefina. Men han är fin min pojkvän, oftast så brukar det vara ok med honom om han vet att jag gillar något mycket. Men ibland sätter även han ner foten, tror dock inte det här är ett sånt fall (då brukar det oftast ha något att göra med hans tv-spel eller leksaker som jag vill gömma undan lite.. då brukar det bli vilda protester *hehe*)


Hoppas ni får en underbar Påsk och ett fantastiskt väder till det!



» Emma

Heeeeej Linda,



Long time no see, har glömt bort dej för ett tag men nu hittade jag tillbaka. Det verkar ha hänt en del i ditt liv, grattis till hus och samboskap - så roligt! Jag var tvungen att skriva ett inlägg och länka till dig, hoppas ok?

massor med kramar från Shanghai

2011-04-22 // 02:07:05

Fina grejer! Väntar på att få se bilder ifrån ert hus! =)

Dalsland é ganska nära mitt Fjällbacka =)

Glad Påsk på dej!

2011-04-22 // 10:11:58
» Anna

Hoppas att du får de mysigt där uppe.

2011-04-22 // 19:47:06
» Emma

Sv: Ja absolut jag håller med att det måste hända saker och ting emellanåt.

Ha inet dåligt samvete för dåligt med uppdateringar, en blogg ska ju vara nåt kul inget måste. Själv är jag väldigt upp och ner när det gäller den saken. Ibland hela tiden och ibland så pausar jag lääänge :) hehe

Shanghai är fantastiskt, jag minns att du bloggade en del om dina Kina-resor. Ska kika lite i ditt akriv bara för det ;)



Ta hand om dig och stressa ine för mycket.

kramar //Emma

2011-04-28 // 07:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback