» HELGEN SOM GICK

I helgen var jag och Joel i Falköping. I lördags så red jag islandshästar i Kyrkekvarn. Det var roligt, men vissa hästar var kanske lite väl vårpigga, inklusive min. Galoppen var mer som en blandning mellan hoppning och galopp *haha* Himla tur med vädret hade vi oxå!


Åsa och Emily hade fått låna Dennis ryggskydd *hehe*


Emelie S. Hästarna var så himla mysiga!


Jag gillade min, trots att den var lite busig.


Fikapaus





Emmas häst bestämde sig för att strunta i sin ryttare och traska rakt in i trädet. Väldigt rolig syn! *haha*


På kvällen var alla tjejer ute och käkade på Aroy. Väldigt god mat.


Sen blev det dessert och dricka hemma hos Emily


Gizmo är så söt!

På söndagen så var det 70-års kalas för pappa och tätt mellan släktingarna. Det var länge sen jag såg vissa så det var väldigt roligt! På vägen hem till mig så åkte vi förbi Joels hus. De är nästan klara nu och det blir så himla bra! Jag är störtnöjd!




» Anna

Vad mysigt de såg ut

2011-04-12 // 18:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback