» MARKUS 30-ÅRS FEST


Igår var vi hos Markus föräldrar för att fira hans 30-års dag. En mycket trevlig kväll måste jag säga! Ända tills jag fick hicka som vägrade att sluta *hehe* Det serverades både tårta, korv med börd, poppkorn och godis så det kändes som att vi mer eller mindre rullade där ifrån. Vilket vi iof oxå gjorde, i taxi från Mölndals sation *hihi* Jag vet, jag är sjukt vittsig ibland ;-p


Idag är inte min nacke vad den borde vara. Jag fattar inte att man kan få så ont av att sitta och pyssla några timmar. Det har jag aldrig fått förut och då har jag ändå pysslat en hel del i mitt liv. Min underbara pojkvän trodde att det berodde på att jag börjar bli gammal :o)


Igår hade jag på min en klänning som jag köpt på H&M för några veckor sen och svarta strumpbyxor. Det kändes lite fel att dra på sig strumbyxor med tankte på att det fortfarande faktiskt är sommar, men det var rätt gott att ha sen på kvällen med tankte på att vi satt ute till efter tolv.


Nu tänkte jag ge mig ut i det fins vädret lite. Ikväll så ska jag och Joel gå på "Conan the barbarian" i 3D. Hoppas den är bra!


Ciao!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback