» PELARGONER I PLAST



Då var det snart fredag igen då och det har redan gått två veckor sedan semestern. Helt galet egentligen, det tar inte lång tid innan man är inne i ekorr-hjulet igen. Men det finns mycket kul att se fram emot! Jag tror jag har något roligt inbokat varje helg fram till mitten av oktober. :o) Idag skiner solen över Mölndal och det tänkte jag och Joel fira med att bära bort äppelträdet som Joel kapade ner igår. Det såg inte så stort ut när det stod där, men när man ser alla grenar på marken kan man tro att det var ett jätteträd som vi fält.

Pelargonerna ovan hittade jag på Maxi där de sålde ut dem för halva priset. Tycker de ser väldigt naturtrogna och det gjorde sig fint med en liten färgklick på arbetsbänken i köket :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback