» ÅSAS NYA LÄGENHET


Så här fin blev Åsas nya lägenhet med kuddarna jag sytt till henne och med ljuslyktorna jag köpt. Väggdekoren som vi satte upp igår gjorde sig verkligen bra på väggen! Den kommer från Vinylahem.se.

Helgen har varit jättemysig hittills. I fredag så åt vi god mat och satt uppe och pratade till halv två. Igår så var vi i Kista galleria en sväng och jag köpte lite julklappar :o) Sen åkte vi hem och bakade väldigt smaskigt julgodis! På kvällen var vi ute och käkade och sen drog vi hem till Åsas kompis Anna där det var lite folk. Efter det hamnade vi på nån bar på Söder.

Nu har vi precis käkat frukost och vi ska snart åka in till city. Där blir det förhoppningsvis lite mer julklappshopping! Sen ska vi fika med Elias (polare sen Väsjö-tiden) och hans tjej Mia och deras söta dotter Ebba. Sen kanske vi även klämmer i Gamla stan och någon julmarknad oxå! Jag är glad att vi inte åkte in till stan igår när det var ruggit ute. Idag strålar solen från en så gott som molnfri himmel!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback