» GLAD LUCIA!


Eller hur säger man? Dagen började med ett helt ok luciatåg på jobbet, glögg, pepparkakor och lussekatt. Dagen fortsatte i julens tecken med jullunch på konsultfirman.


Efter jobbet var jag och hämtade min nya systemkamera. Det bidde en Sony NEX-5N! Nu ska bara batteriet laddas i 250 minuter innan jag kan börja använda den :o( Gillar inte att vänta! Under tiden så har jag roat mig med att läsa igenom manualen. Det finns grymt mycket funktioner som man hoppas att man kan memorisera.


Nu ska vi snart åka iväg på luciakonsert i Oscar Fredriks kyrka. Det här året tänker jag vara där i god tid för förra året så hamnade vi längst bak på läktaren så vi såg inte ens luciatåget. Men fint sjöng de!


Bilden här till vänster är tagen när jag var tärna i Falköpings luciatåg. Jag gick tredje året på gymnasiet så jag bör väl ha varit 19 år.





Hoppas ni har haft en mysig oh iaf liiiiiite julig dag!








OBS! Bilden kan vara ett montage







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback