» PIMPAT HÖGTALARNA

Jag tyckte högtalarna såg lite tråkiga ut så jag limmade fast tyg på dem med hjälp av limpistolen. Tycker de blev finare! Hade jag fått välja så hade jag byggt in alla media prylar i ett skåp för jag tycker inte att de är speciellt fina att titta på.

Hade en jätteskum dröm/hallucination inatt. Jag vaknade och tittade på Joel. Då såg jag en spindel som kröp över hans huvud. Den såg ut som en harkrank fast den var svart. Jag försökte titta jättenoga för jag trodde trots allt att det var en dröm, men spindeln var kvar så jag högg tag i telefonen och lös med den. Men då var spindeln borta. Jag vet fortfarande inte om det var en dröm att jag såg en spindel, men jag misstänker det :o) Det sjuka är att det inte är första gången som jag vaknar och tror jag ser en spindel i sängen. Jag behvör nog inte tillägga att spindlar inte är mitt favoritdjur ;o)

Idag håller jag och Joel på att städa och förbreder nyårs maten. Det är bra att få gäster ibland för då tar man verkligen tag i städningen *hehe* Hppas ni får en riktigt rolig kväll för det tänker vi ha! :o)



» Anna

Usch vad läskigt att drömma om de. vilken smart ide att göra så med högtalarna, de blev ju riktigt snyggt.

2011-12-31 // 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback