» GLÖGGFIKA

Ikväll har vi haft lite glöggfika hemma hos oss med Joels föräldrar, faster och farmor. Det svullades i chocolate chip cookies, pepparkakssnittar, köpe pepparkakaor (ja, de sved lite att servera, men man kan inte hinna baka allt *haha*) och lussebullar.

Sen var jag så klart tvungen att exprimentera lite med min kamera. Jag hittade en rolig inställnng som förvandlar allt utom röda toner till gråskala. Joel hittade en rolig "mössa" :o) Schyst att mest Joel även fick en lätt touch av läppstift *hehe*




Lussebullar som jag bakade hela helgen.


Det här blev visst lite grynigt vilket ger mig lite prestationsångest att lära mig ställa in kameran rätt!


Kakor och fint Mateus fat jag fått i present.


Bara ett ljus kvar att tända nu. Det är inte klokt vad tiden går fort!



» Anna

Mysiga bilder

2011-12-18 // 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback