» DIARY & CLOTHING


Lördag och sovmorgon, guuuud så skönt! Jag kom på en jättebra grej igår för att INTE somna i soffan halv tio på kvällen. Lösningen heter "en timmes powernap efter jobbet" :o) Helt suveränt! Jag höll mig vaken ända till halv tolv.

Igår lagade jag och Joel biff bourguignon och sen åt vi brownie med glass till dessert, mycket gott! Till det drack vi resterna av vinet från festen. :o)

I torsdags så köpte jag de begia leggingsen på bilden bredvid på Vero Moda. De är i lite kraftigare material med fickor i bak så jag tycker de funkar utmärkt även med en tröja som inte täcker hela baken :o) Sköna var de iaf. Min leggingssammling börjar bli ganska stor nu. Har säkert 20 par, men det är ju så skönt!

Nu ska jag och Joel åka till Hisingen och bland annat se om vi kan hitta en ytterdörr som funkar.


Later!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback