» DIRAY

Jääääääsp! Det har varit en en hård dag! *skratt* Nej då, men jag och Joel kom precis hem från en liten material-inköpsrunda. Nu är vi (läs: Joel) 6500 fattigare och Hornbach samma summa rikare. *hehe* Bra affär det där, de har det mesta! Nu har vi i princip bara lister, foder, färg och tapeter kvar att köpa, sen kan hantverkarna komma hit om de vill :o)

Igår var vi på 30-års kallas hemma hos Anna och Mattias. Himlas trevligt! God mat och härligt sällskap! Vi var väl hemma vid två-tiden och då tog det inte många sekunder innan man slocknade.

Jag har köpt lite böcker på bokrean oxå. Som vanligt så blev det mest deckare. De brukar alltid vara helt ok tycker jag och man blir sällan uttråkad av att läsa dem. Jag har fått en jättebra idé på vad jag ska göra i arbetsrummet här på 2:a våning, en "bok-vägg" typ. Jag ska klura lite på det, men jag tror det kan bli fint :o)



» Anna

Viveca Stens böcker har jag, gillar de.

2011-03-02 // 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback