» FYNDAT LITE

Hej på er! Jag kom nyss hem från Erikshjälpen där jag hade tänkt fynda någon rolig möbel som jag kunde måla om. Jag kom hem lottlös :o( Det fanns inte speciellt mycket "bra" grejer och det som fanns var dyrt. Jag ser lixom ingen poäng i att tex köpa en sleten gammal pall för 150 kr när jag kan få en splitter ny på Ikea för 200 kr som jag dessutom slipper måla om. Visst kan det vara charmigare med äldre grejer än med nya, men inte till samma pris som nytt. Där någonstans slutade det att vara charmigt *hehe* Jag får spana in loppisen i Falköping nästa gång som jag är hemma. Där är priserna som de ska vara på en loppis :o) Just det ja, jag hittade ett rätt fint tårtfat i porslin på fot, för 150 kr! Det kan jag få ett nytt för! Jösses! *hehe*

Som tröst så var jag tvungen att svänga in på Torget innan jag åkte hem och där hittade jag de här långa tröjorna på Lindex. 200 kr för båda, sicket kap va?! *hihi* Kanske lite fel tid på året att köpa vinterkläder, men det är så kallt på jobbet så om jag inte ska frysa så får jag nog palta på mig ända in på sommaren..

Nu ska jag ge mig ut i det uuuunderbara vädret!

Hoppas ni får en fantastisk dag! Köss å hej!



» Anna

Alltid roligt att titta lite på secondhander.

2011-02-20 // 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback