» INREDNINGSDETALJER

Hej vänner! Nu var det nån vecka sedan jag skrev sist. Har varit så sjukt upptagen *hehe* Neeee.. det har jag inte. Däremot så har jag varit väldigt trött. Iaf i början av veckan. Kände mig som en zoombie. Jag var och köpte sån där ChiSan som jag nu har knarkat några dagar. Vet inte om det har hjälp, men jag känner mig iaf piggare. Synd att det skulle smak så illa bara. sött som attan med nån besk lakritston, usch!

Annars så har jag inte gjort så mycket i veckan faktiskt. Jag har mest tagit det lugnt efter jobbet. Sen har jag filat på en powerpointpresentation som vi ska visa snickarna så de vet hur vi vill ha det. Har bl a använt mig av mina färdigheter i Catia (cad program) och och ritat ett elementskydd.

Idag har det varit helt underbart väder! Jag har gått in till stan från Joel. Det är en bra bit att gå, men det var enbart skönt! Eller, mja, det var väl kanske en sanning med modifikation. Jag fick skoskav efter två tredjedelar av vägen så då var det inte riktigt lika skönt, men nästan :o)

När jag kom till stan så svängde jag in på Konsum för att köpa lite plåster och satte mig sedan utanför för att plåstra om mina stackars hälar. Vad är då oddsen för att det då ska dyka upp en kompis som man inte sett på fyra år *hehe* Ahja, det är bara att bjuda på :o)

Hemtex hittade jag en fin brödkorg och på Lagerhaus två fina ugglor i porslin!



» Anna

Dom där ugglorna har jag tittat på många gånger...så fina.

2011-02-14 // 18:15:19
» Anna

Sv: Jodå de finns skidbackar här=)

2011-02-16 // 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback