» VÄRLDENS MEST DISTRÄA POJKVÄN!

För några månader sedan så var jag och Joel och tittade på tvättmaskiner. Vi hade tänkt ställa den i badrummet på övervåningen. Nu har vi dock kommit fram till att det kommer bli väldigt trångt att ha den där och att det är bättre om vi ställer den i källaren. Källaren är oinredd och håller ca 15 grader på vintern. Joel har snällt lovat att han kan sköta tvätten. Lucky me! :o) Hur som helst, följande samtal utspelar sig vid frukostbordet:

Linda: Jag har tänkt på en sak... Får man in en tvättmaskin genom källardörren?
Joel: Jajemen!
Linda: Hur vet du det?
Joel: För det står en där nu.
Linda: Jahaaa.. men då behöver vi ju inte köpa en?
Joel: Näää.. Jag har en torktumlare oxå!
Linda: MEN HERREGUD!

Jag kan ha världens mest disträa pojkvän. Himla tur att vi lugnade oss med att köpa tvättmaskin. Jag tror inte att jag hade blivit så glad om vi burit ner den i källaren och jag sett att de redan stått en där. Hur är det möjligt att glömma av att man har både tvättmaskin OCH torktumlare?! Hur som helst, nu har vi ju iaf tjänat X antal tusenlappar! :o)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback