» VI HAR KÖPT EN SOFFA!


Jag och Joel har precis varit och köpt en soffa! Närmare bestämt den på bilden ovan. När jag gick in till stan i söndags så slank jag in på Store och där hittade jag den. Bäddsoffan som var skön och inte ser ut som en bäddsoffa. Till och med Joel gillade den och han kan nog vara rätt kräsen vad gäller soffor om jag klurat ut honom rätt. Vi ska ha den på övervåningen i hallen som kommer att bli ett litet tv-rum när väggen mot garderoben är borta. Man kanske kan tycka att det är lite tidigt att köpa en soffa med tankte på att vi inte ens börjat med renoveringen än, men vi fick en till ett bra pris och då kunde vi (läs: jag) inte låta bli att slå till! :o) Soffan är från Furninova och modellen heter Avenue.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback