» BILDER FRÅN NYÅR

Här kommer lite bilder från Nyår! Emelie och Pontus var världpar och hade stod för varmrätten som bestod av en perfekt rosa rostbiff, potatissallad, rödvinssås och sallad. Förrätten hade Emily och Dennis fixat (mja, kanske mest Emily då.. ;o) och var någonform av smarriga räksnittar (som jag måste få receptet på, Emily). Jag och Joel hade gjort en passionsfruktstårta till dessert. Recept kommer. Eller ja, egentligen så var det väl mest jag som hade gjort den om man ska vara ärlig. Joel undrade däremot vad efterrätt var. Var på jag fick förklara att det är samma sak som dessert. Han är fantastiskt kulinarisk min grabb *asg*



Efter middagen hade Emelie förberett ett Quiz där man fick höra inledingsmusiken till 18 filmer eller serier och sen skulle man skriva ner vilka de var. Jag fick 6 rätt. Joels fick 17 och gick därmed vinnande (med en trisslott) ur segern. Sen blev det lite andra sällskapsspel, en massa babbel, skumpa och fyverkerier så klart.


Det var fin utsikt över stan och Läppstiftet från Emelie och Pontus fönster!

Tack för en toppenkväll!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback