» EMMAS 30-ÅRS FEST MED PENSIONÄRS TEMA

Igår så var vi på Emmas 30-års fest! Temat var "pensionär" och alla hade verkligen gått in för det! Det vimlade att många oerhört fulsygga outfits! Emma var en fantastisk värdinna som verkligen gick in rollen som tant. Kvällen bjöd på många roliga lekar, skratt och god mat. Kvällen avslutades på Max innan vi rullade hem till Göteborg igen. Roligast kommentaren på kvällen var när Sabina hälsade artigt på Joel och presenterade sig för att hon inte kände igen honom *haha* Läskigaste var att Joel påminde om min pappa *hehe* Fast min far är mycket smärtare än vad Joel var kvällen till ära. Det var skönt att vakna upp imorse med min kille igen! *hehe* Här kommer lite bilder.





Hej Linda,

ha ha ha Vilken kul fest och vilket underbart tema. Det måste jag komma ihåg!



Även roligt att du hittat till min hus&hem blogg :-)



Härligt att ni har ett 1920-tals hus. De har en speciell charm och förstår att ni vill ta vara på den känslan!



Jag gillar att ni bevarar det gamla trägolvet.



När det kommer till din snedtaksfundering, så tycker jag (utifrån din förklaring) så här:

I och med att jag gillar snedtak, så tycker jag absolut att ni kan ha pärlspont både i snedtaket och det plana taket. MEN om ni vill ha ett enhetligt utseende på alla tak i huset, så kan det vara en bra idé att bara sätta pärlspont i snetaket och gips på den plana delen. Men i och med att detta är övervåningen tycker jag inte att ni behöver tänka på den enhetliga utseendet, men det är min åsikt.



Spännande och lycka till med er renovering :-)



Med vänliga hälsningar

Sara Small Town

2011-01-17 // 11:39:38
» Artan

Hejsan, just nu söker jag efter ett par modeller. Ta dig en titt och kolla om det är något för dig!



Tack!

2011-01-17 // 11:51:17

Hahahahah vilka roliga bilder :D

2011-01-17 // 12:39:51

hhaa coolt ;)

2011-01-17 // 12:54:28

Haha vilket underbart tema!!!

2011-01-17 // 13:11:09

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Tack, kram!

2011-01-17 // 13:23:29
» Anna

haha såg inte ens att de var du först. Vilket sjukt roligt tema. Måste sett roligt ut när alla dansade runt =)

2011-01-17 // 18:09:12
» Frida

Hej!! Jag ska ha 30-årsfest snart och satt och gogglade på pensionärs fest! Det är nämligen mitt tema!!

Tänkte höra om du har några roliga tips. På dina bilder ser det ut som att det var väldigt lyckat iaf!!

Hälsn Frida

2012-02-25 // 08:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback